Uus Eesti tegevust on vöimalik annetustega toetada
 
Uus Eesti / Uudised / Maailm / Suvekampaania näitas leedukate suurt huvi Eesti vastu

Suvekampaania näitas leedukate suurt huvi Eesti vastu

Prindi see artikkel
11. august 2009

visitestoniaLeedus juunis ja juulis läbi viidud suvekampaania “Puhkus linnas”, meelitas Eesti vastu huvi tundma enam kui 24 000 veebikasutajat.

Kampaania keskendus linnapuhkuse võimalustele ja soovitustele Tallinnas, Tartus ja Pärnus, teatas ettevõtluse arendamise sihtasutus. Menukaks osutus Eesti-teemaline veebimäng, kus loositi välja kuus reisi Eestisse ning Eesti toodetega piknikukorve. Huvi oli suur ning kodulehe küsimustele vastas valdavalt kuni 35-aastaste vanusegrupp. “Võitjate emotsioonid on positiivsed ning Eestit külastatakse esimesel võimalusel. Meil on hea meel, et kampaania osutus nii edukaks noorte leedukate seas,” kommenteeris EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.

Mutso sõnul valiti kampaania hüüdlauseks “Eestis on aega küll!”, mis ühelt poolt viitab lätlaste ja leedukate seas levinud stereotüübile, et eestlased on aeglased, kuid teisalt jällegi võimalustele siin elu nautida ja mitte tormata. “Kolm Balti riiki on küll lähedased ja paljus ka sarnased, kuid igaüks neist suudab pakkuda erinevad turismitooted,” ütles Mutso.

Leedu turistid on Eestist väga huvitatud, näitas EASi uuring: siin on käinud 41% Leedu 15-74-aastasest elanikkonnast. Leedu turistide arv Eestis on viimasel kolmel aastal märkimisväärselt kasvanud, eelmisel aastal kasvas see 19% võrra. See on valdavalt seotud Tallinna populaarsuse kasvuga. Samuti on Leedu turistide menukaks puhkusepaigaks Saare maakond.

11. august